Royale Theme يک تم زيبا براي ويندوز ایکس‌پی

بسم الله الرحمن الرحیم

سیستم عامل Windows XP Media Center یکی از آخرین ورژن‌های ویندوز ایکس‌پی مایکروسافت بود که بخاطر «تم» زیبایش، مورد توجه قرار گرفت. اگر از این سیستم عامل استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد با من هم‌عقیده هستید [مشاهده]. مدتی قبل، با راهنمایی دوستان به یک سایت خارجی رفتم و یک «تم» بسیار زیبا برای ویندوز ایکس‌پی از اونجا دانلود کردم. اونجور که از اسم این «تم» پیداست (Royale Noir)، هدف اصلی از ساخت این «تم» این بوده که رنگ نوار عنوان و منوی استارت و… رو مشکی کنه، جوری که سایه داشته باشه، و سایه و رنگ مشکی توی هم ادغام شده باشه.

Royale Noir

زمانی که این «تم» رو Download کردم، استفاده از رنگ مشکی‌سایه‌دار هیچ مشکلی نداشت [+]، اما یک رنگ آبی‌سایه‌دار هم بصورت نصفه‌و‌نیمه توی «تم» وجود داشت که بعضی جاها رو پشتیبانی می‌کرد و بعضی جاها رو… [خودتون ببینید]. اما این حالت، برای من که دارم از نسخه‌ی XP Media Center استفاده می‌کنم، اصلاً خوش‌آیند نبود. سخن کوتاه کنم، یک فایل از محل Themeهای ویندوز ایکس‌پی‌ مدیاسنتر آوردم بیرون و به نرم‌افزاری که Download کرده بودم اضاف کردم و الحمدلله کاری که انجام دادم نتیجه داد و اون نقص نصفه‌ونیمه‌ای که توی Themeی دریافتی‌م وجود داشت، برطرف شد [مشاهده].

Royale

اگر از ظاهر ویندوز ایکس‌پی خسته شده‌اید، اگر ویندوز مدیاسنتر رو ندارید، و حتی اگر ایکس‌پی مدیاسنتر رو دارید، فکر می‌کنم این «تم» (Theme) با دوتا رنگ زیبایی که داره، می‌تونه استفاده از ویندوز نه‌چندان زیبای XP رو براتون قابل تحمل (و شاید لذت‌بخش) کنه. برای دریافت Royale Theme به >اینجا< برید و مطابق شکل زیر، روی لینک Download file کلیک کنید.
حجم: 1.07 MB

Get it now

فقط نکته‌ی مهم اینکه برای انتخاب یکی از دو رنگ مشکی‌سایه‌دار (Royale Noir)، یا آبی‌سایه‌دار (Royale)، باید حتماً از مسیرStart Menu > Royale Theme، فایل luna رو کلیک کنید تا به Display Properties منتقل بشید و بتونید یکی از اون دو رنگ رو انتخاب کنید. اگر بخواید از راه دیگه‌ای به Display Properties برید، نتیجه‌ی خوبی نمی‌گیرید! [+]
لینک مستقیم نرم‌افزار در istartedsomething.com

Royale Theme بخوبی نمای ظاهری ویندوز ایکس‌پی مدیاسنتر رو (حتی بهتر از اون) در اختیار شما قرار میده. اما «تم» ویندوز ایکس‌پی مدیاسنتر رو هم از داخل ویندوزم بیرون آوردم و درصورت تمایل می‌تونید دانلود کنید. برای مقایسه Themeهای مختلفی که درباه‌شون صحبت کردم، می‌تونید این تصویر رو ببینید. مخصوصاً موقع تهیه این تصویر، یک برنامه تحت ویندوز رو هم باز کردم تا رنگ نوار ابزارها رو در حالت‌های مختلف ببینید و بهتر تصمیم بگیرید. Zune Desktop Theme محصول مایکرسافت هم هست. می‌تونید نمایی از اون رو در >اینجا< ببینید و برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید.

XP Media Center Theme
Size: 895 KB

Zune Desktop Theme
Size: 1.64 MB

پی‌نوشت: قسمتی از این مطلب رو قبلاً در وبلاگ گروهی دودردو منتشر کرده بودم. اما بخاطر اینکه وبلاگ گروهی دودردو مورد لطف شرکت مخابرات قرار گرفته، این مطلب رو مجدداً اینجا هم منتشر کردم. البته بصورت کامل‌تر.
۱۳۸۶/۰۵/۳۱

برچسب‌ها: , ,

6 پاسخ to “Royale Theme يک تم زيبا براي ويندوز ایکس‌پی”

  1. tablu Says:

    نه به اين كه نمي نوشتي و نه اينكه بهاين باحالي نوشتي!

  2. ayyoob110 Says:

    بدی تم‌ها اینه که سرعتو میاره پائین!!! خیلی

    پاسخ
    من این Themeها رو روی سیستم خودم نصب کرده‌ام. روی سیستم دوستان هم نصب شده سرعت کامپیوتر رو اصلاً تغییر نداده.

  3. themes XP Says:

    Thanks for information, you can download other themes xp at: http:/themesxp.blogspot.com

  4. ترمه‌چی Says:

    مطلب جالبی بود

  5. محمد Says:

    سلام عزيز سايت باحالي هست اما اين تم زيادم زيبا نيست من به دنبال تم خيلي خيلي خفن ميگردم اگه داري بزار تا دانلودش كنم

  6. قیمت باطری Says:

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب
    زیبا

بیان دیدگاه