نقاشی مفهومی، و مفهوم نقاشی!

مدتی قبل به صورت اتفاقی در محیط وب، به این تصویر رسیدم. به نظر من هدف از خلق این اثر، القاء مطلبی به مخاطب هستش. و اما من فکر می‌کنم ممکنه برداشت هرکدام از ما متفاوت باشه. حال به نظر شما، خالق این اثر می‌خواسته چه چیزی رو به مخاطب القا کنه؟ یا به عبارت دیگر، پیام این تصویر چیست؟

نقاشی مفهومی

برچسب‌ها: ,

6 پاسخ to “نقاشی مفهومی، و مفهوم نقاشی!”

  1. مهرداد Says:

    دقیقن منو یاد این عکس انداخت

  2. یک‌گرم Says:

    خوشحالم از حضور مجددتان در محیط وب، بعد از مدت‌ها.
    شاید بیان نوعی فراغت از تمام دغدغه‌ها باشد.

  3. سامان Says:

    سلام دوست عزيز اولا به شما بخاطر ارائه مطالب جالب و مفيدتان تبريك عرض می كنم ثانيا خيلی خوشحالم كه به من ايميل زديد و نظرات خودتون رو از اين طريق با من در ميان گذاشتيد.

    نوع نوشتن شما دل نشين هست هر چند من فرصت نكردم كه مطالب وبلاگ شما رو كاملا مورد مطالعه قرار بدم ولی حتما در يك فرصت مناسب به نوشته های قديمی شما هم سر می زنم.

    در عين حال خيلی خوشحال می شم كه با همديگر تبادل لينك هم داشته باشيم البته من حالا وبلاگ شما رو لينك كردم

    با آرزوی پيروزی و شادكامی برای شما

  4. ابله Says:

    حسي كه به من القا شد:نابود شدن تمام زيبايي هاي زندگي به بهانه ي زيبا كردن زندگي!

  5. kingfoska Says:

    http://kingfoska.wordpress.com/2009/10/14/%db%8c%da%a9-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%88%db%8c-%d9%86%d9%81%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%b1%d9%86%d9%88/

  6. قانون باز Says:

    از نظر ما پیام این تصویر صرفا به چالش کشیدن و زیر سوال بردن سطح هوشی امثال بنده بوده فلذا اینجانب به نمایندگی از طرف خودم و سایر اشخاص مثل خودم، در جهت حفظ آبرو از هرگونه پاسخگویی به سوال فوق اکیدا ممانعت به عمل خواهم آورد!
    و من ا.. توفیق 😉

پاسخی بگذارید

