دلتنگ

گاهی وقتا آدم حتی با دیدن یه تصویر هم دلتنگ می‌شه. امشب این اتقاق افتاد و دلم برای خودم تنگ شد

دلتنگ

۱۳۸۷/۰۷/۱۱

برچسب‌ها:

12 پاسخ to “دلتنگ”

  1. ممابو Says:

    بیچاره مجبوره همینجوری بمونه تا آب بشه…

  2. نون وا Says:

    تصویر تلخیست

  3. عرفان طاهری Says:

    مهم اینه که این یخ قلبی گرم داره، چرا که می خواهد از دلتنگی فرار کنه!

  4. مجازاتگر Says:

    آخي … چرا؟ [ 😀 ]

  5. مجید Says:

    انگار یه مدت نبودم این گل ما دلش … شده
    عیبی نداره دل گرفتن خودش نعمته (کاش به ما هم بدن)

  6. Ayyoob Says:

    مردی که سالهاست منتظر مرد دیگریست / گاهی دلش برای خودش تنگ می شود

  7. نمك Says:

    وقتی که دل تنگ می‌شم و ….

  8. مرتضی Says:

    من هم مثل اون بیچاره تنها نشستم و به خاتره ها فکر می کنم

  9. کیا طاهری Says:

    من هم دلم تنگ شد… .
    اون تاریخ متعلق به چیه؟
    عکس رو خودت گرفتی؟ توی اون تاریخ؟

    پاسخ:
    ۱- با توجه به اینکه تا این لحظه، سرویس دهنده‌ی وبلاگی وردپرس تاریخ شمسی رو نداره، من خودم تاریخ شمسی رو پایین این پست نوشتم.
    ۲- عکس رو خودم نگرفتم. اگر عکس رو خودم گرفته بودم، حتما نشانی وبلاگ رو روش حک می‌کردم

  10. مصطفی مقدم Says:

    cheer up dude!

  11. يك دانشجوي پزشكي Says:

    گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

  12. مینو Says:

    من هیچ وقت دلم واسه خودم تنگ نمیشه!

پاسخی بگذارید

